Wednesday, March 08, 2006

Ko će nama da plati?


Kako ćemo mi ovde snositi posledice - ne znam, bojim se ozbiljnih sukoba unutar Srbije. Onda će se pokazati da je ta priča o jednom telu i na toj ravni pogrešna, ona je pogrešna na svim ravnima, mi nismo jedno telo, mi nismo jedna osoba, mi smo jedno društvo koje nije monolitno, koje nije homogeno i mi ćemo se pocepati kao društvo i krenuti jedni na druge i time zapravo krenuti da se kažnjavamo za sve ono što se radilo. Ja verujem u to pričanje priča. Ono što se nameće sa one druge strane, to je da smo mi mnogo propatili, pa da se zapravo ne očekuje kazna, nego se očekuje nagrada za patnju. I onda vas dovode u situaciju da merimo patnje. Ja sam spreman, hajde da izmerimo patnju, haj'mo da vidimo, haj'mo na papir i da vidimo - žrtve,uništenu imovinu i sve ostalo. Ne znam, bojim se da nismo najviše patili i da ne možemo da očekujemo baš neku nagradu za tu patnju.

No comments: