Thursday, April 06, 2006

Dželati i žrtve - n-ti put

Ljudi koji zastupaju te dve opcije, ne samo da su uvereni da je to bolje, nego to prate vrlo snažna osećanja i na jednoj i na drugoj strani, i to je ono što je opasno, da su tu vrlo, vrlo jake emocije, što je verovatno posledica ratnih godina. Mi smo psihološki rastureni svi i nemamo mnogo strpljenja da se s bilo kim mnogo ubeđujemo. Mi često izgledamo nekome spolja kao ona muva u tegli što bije u one zidove, ne može da stane da vidi da ima otvor, da može da izleti kad god hoće. Mi nemamo živce za to, mi moramo da lupamo u onaj zid, koji nam se čini da će nestati ako mi u njega lupamo. Pa ove ljude koje sam gledao po ulici, njima možete na licu da vidite uvređeno samopoštovanje. Ti su ljudi uvređeni i s pravom su uvređeni. Ja to osećam, da su oni apsolutno s pravom uvređeni, nevolja je u tome što oni ne znaju ko ih je uvredio. Njih je sve uvredio Milošević i dalje ih vređa Toma Nikolić, ali oni to ne vide. E to je problem.

Srđa Popović

http://www.b92.net/info/emisije/pescanik.php?yyyy=2006&mm=03&nav_id=192808

No comments: